Wednesday, February 2, 2011

| comell nye upin dan ipin |

hihiihi.. comell tak ? comell kan ? adek beradek berkepala botak.. hahahha.. comell nye.. tengok tak cite 'geng pengembaraan bermula' ? best.. kelakar.. tapi ade gak screen takot2.. hihiih.. takot ke? entah lah.. aku tengok tak takot pon.. tapi ade gak cakap takot.. entah.. tak faham aku.. hahhaha... sape2 belum tengok tu laju2 lah pergi kedai beli cd.. tak pun pinjam kat kwan2.. tapi kawan2 aku jangan pinjam kat aku tau.. aku tak de cd tu.. hahaha.. tengok kat astro aritu.. ala.. lagi pun kat tv9 aku rase dah banyak kali ulang dah.. tak kan lah tak tengok2 lagi kott..hehehe.. comell la dorang ni.. kan bagus lau dorang ni manusia... boleh jadikan adek angkat,, wahh!!! bukan main tinggi lagi angan2 aku.. hahah.. ngalahkan menara KLCC.. aku memeng kaki berangan.. hahah.. hiihih.. sunggul comell lah kamu berdua.. kekalkan kebotakan ye.. baju pon jangan tukar2.. hahahha.. tu je image yang match dengan korang.. hihih... okayy.. cyunk UPIN DAN IPIN.. hee~ www.tips-fb.com

0 comments:

Post a Comment

 

Template edited by Talkitucakap